WELCOME!!!

THANKS FOR VIEWING MY PROFILE DO FOLLOW ME AND I'LL FOLLOW U BACK!!!ENJOY YARH!!!

Sunday, April 3, 2011

ONE DAY ONLY!!!(RETYPE)

hari neyh wa nak crita pasal gua p kl kemarin...korg pecaya tak law gua bgtaw gua pegi kl satu hari je....gua just plg blik...derh...kompom mahal kan ticket dea....tpi gua gtaw xmhl ticket dea....hahaa....ok so gua start dgn flight pertama gua k...so flight pertama gua iaitu pada jam 6 pagi...awal kan hahaha...bgn pun awal jam 0430 am lae gua dah bgn.....0530am gua smpai airport....then ktaorg naik flight pada jam 0600....so kat dlm flight cam besa ja....kta org srapan kat flight...sarapan kena bgi dua plihan...satu nasi lemak+sambal udang...yg stua lae mee hoon with chicken law x slap......so gua mnta nasi lemak...mmg ok larh...tuh ja yg gua bleh rate makanan dea...hahahahafter that gua rehat jap then gua tdur....sbb mata gua mmmg nak tdo pun ahahah....kemudian dlm jam 0830am kta org smpai kat KLIA....so kta org naik KL EXPRESS tuk pegi ke KL CENTRAL....mengambil masa selama 28 minit utk smpai sna......so kta org just releks tgk2x sekeliling...then smpai smpi KL CENTRAL kta org d temani oleh seorg kwan.....d KL CENTRAL kta org naik LRT untuk pegi  stau tmpat neyh...gua lupa apa nama tempat tuh...yg pasti law korg tgk tmpat tuh...mmg full dgn org INDIA,...kta org pegi sna just nak bli kain je,....tapi kedai tuh blum bka alrh plak...adeh...mgkn kta org awal sgt kot ahaha...so kta org pegi larh breakfast lagi...hahah....lagi skali kta org makan nasi lemak...pergh!!!!!sambal dea mmg terbaek woak....pedas dea mmg menyaman kan,,,,tapi xlwan sambal mak gua...hahah....kta org minum teh ice je...skadar bkin hilang dahaga....!!!lpas tuh....kta org jalan blik p tmpat kedai kain tuh...nsib larh buka sua...law msh tutp i dot know what to say larh...lpas bli kain je....kta org just round2x tgk brg...then blik pegi KL CENTRAL...kat sna kta org round lagi tgk2x brg....org kat sna mmg ramai  kena2x lae hari sbtu derh,....so after pusing2x....kta org blik pegi KLIA...kta org naik bas....perjalan mengambil masa sejam larh utk pegi ke airport,...mmg jauh derh....gua penat pun sbb penat duduk je,...then tunggu brg smpai kat KLIA...after that brg dah smpai ngam2x flight kta org tuk blik kk....muahahaha...flight kdua gua neyh....ok flight kedua gua pada pukul 1400pm....so flight kedua wa neyh tuk gua blik pegi kk..lunch gua kat kapal mmg sdap...gua makan satay ayam+nasi goreng..haaha....pergh....sdap gile...tapi makan kat kapal; larh ahhaa...tapi mmg save budget larh org katakan....yg syoknya bdak kat krusi tgh mmg cute hahaha...masih bayi derh....haha....bdak tuh blik2x je tgk ahaha....lpas tuh dlam jam 1635pm gua slamat smpai ke kk...lpas tuh ktaorg tunggu kazen gua....then kta org tunggu flight tuk pegi KL blik iaitu pada jam 1735...derh gua bgtaw lu org....flight ketiga gua neyh pling gua benci larh derh....org ITALI blmbak kat dlm flight tuh...derh drg bising larh derh punya gua skit aty...cipai mreka...ssh wa nak rehatkan mata wa.....tapi makanan flight ketiga pun power gak....gua makan nasi+ikan masak pedas+sayur....haha..nyaman larh bha makanan dea....smbg lpas makan gua nak rehat2x tapi susah larh derh nak tdo...org ITALI tuh bising sgt larh....mcm gua nak trajang je smua org ITALI tuh..........so then dlam jam 2005pm...gua smpai kat KLIA....cambiasa larh p urus brg2x yg nak d ambl tuh lepas tuh kta org chill n relax smbl menunggu flight pada jam 2200pm..so smbl2x tunggu tuh gua p bli cokelat larh tuk org umah ahahhaa....so dlm flight lagi and the last flight...hahah....mcm biasa gua makan makanan dlm flight kedua gua....gua rasa lega sgt sbb x sbr nak blik umah...ahhaha....dah larh penat....derh kin takut fkight ketiga dan flight last gua....goyang2x larh ahhaa....angin tlampau kencg kali..hahaa...then kta org tdo and xlama g2 kta org smpai kat KKIA....ahhaha...so tuh larh crita gua pasal kemarin ahahaha......gua xda pic larh nak show...kazen gua pun blum upload lagi...so nnty larh gua bgi tgk pic dea k...xpun tgk je kat fb......

P/S :: aq rasa story kat atas neyh pnjg larh..xpa korg baca je....enjoy dgn lagu yg d sediakan k...