WELCOME!!!

THANKS FOR VIEWING MY PROFILE DO FOLLOW ME AND I'LL FOLLOW U BACK!!!ENJOY YARH!!!

Thursday, March 31, 2011

IM BORING AND I DOT KNOW WHAT TO DO!!!

update lagi hari neyh....semakin hari semakin nda sbar plak maw smbg blajr neyh...well urg blg utk masa depan juga kan....actually bnyk yg aq amw apply tapi xkan smua maw d apply kan...hahaha...so just apply mana2x yg berkenaan larh....klu xdpt uitm or poli...msh ada lagi kolej lain bleh masuk.....hurm awal pagi lae mengarut sua...adeh....tuh pasal pelajaran...law pasal kehidupan seharian plak.....owh yarh mmg buring law duduk d umah,...so law maw kci hlg boring...but larh keja2x umah....and buat larh apa2x tuk kci ilang buring.....law mcm aq kompom aq main game ja.....pasal anu plak....nda amw larh crita...nnty2x ja larh......hilang mood trus....derh.....aish ngapa aq gni neyh.....aish penuh misteri juga bha dea neyh adeh....apa aq maw buat neyh....mood dea pun hlg......so mcm mna maw pujuk tuh arh....actuallly tuh larh prangai aq pling sowt....nda pandai memujuk...part itu larh pling aq lemah....tapi itu larh smua manusia tdak sempurna...so aq just trima apa yg sdh d berikan oleh tuhan.....aq neyh pun bkannya sempurna jga urg blg...just biasa2x ja.....so skrg gua nak layan jwa gua yg ntah hlg mood gua nda taw mana sua tuh mood menghlg.....so gua nak layan lagu2x yg bkin tng gua...and sempena gua nak refresh mood neyh....gua nak ucapkan slamat hari jumaat...peace yo...law ada lae crita yg gua nak share gua update lagi k....so skrg gua chil2x luk k....peace bro and sis......

No comments:

Post a Comment